Konsument może w terminie 14 dni odstąpić od Umowy Sprzedaży bez podania jakiejkolwiek przyczyny.
Aby odstąpić od umowy, Konsument musi poinformować Sprzedawcę o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia wysłanego pocztą elektroniczną na adres kontakt@sezonologia.pl.
Konsument ma obowiązek zwrócić Produkt Sprzedawcy lub przekazać go osobie upoważnionej przez Sprzedawcę do odbioru niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie produktu przed jego upływem.
Zwrócony produkt powinien być w stanie nienaruszonym i w sposób zapewniający jego bezpieczny transport.
Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy (o ile nie wskazano lub ustalono indywidualnie inaczej).
W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca zwraca Konsumentowi niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od Umowy, wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy, z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Konsumenta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę.
Zwrotu płatności Sprzedawca dokona przy użyciu takich samych metod płatności, jakie zostały przez Konsumenta użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inne rozwiązanie, które nie będzie się wiązało dla niego z żadnymi kosztami.
Wszystkie zamówienia na terenie Polski wysyłam za pośrednictwem paczkomatu InPost lub kuriera DPD (w przypadku sezonownika na drewnie).
Kraj docelowy | Cena wysyłki |
---|
PL | 14 zł |
Pozostałe lokalizacje | 28 zł |
Wysyłka kolejnej sztuki tego samego produktu: zł
Czas przygotowania wysyłki: 1-2 dni roboczych
Kraj nadawcy: PL
Zgodnie z regulaminem sprzedawca skontaktuje się z Tobą w sprawie reklamacji.